2 Mart 2016 Çarşamba

Batak nasıl oynanır resimli anlatım

Bu iki şekilden birinde masa açılırsa koz maça oyunu oynanır. Batak Oyunu ( Koz Maça ). En iyi anlatım , okurken bile sanki oynadım. Kart büyüklükleri : AKQJ1098765432. Koz tüm cinslerden (Kupa, karo,sinek,maça) büyüktür kendi içerisindeki sıralama aynı şekildedir.


Nasıl Oynanır Açıklama. Resimli üyeler yazabilir: Profilinde resim bulunan üyeler özel mesaj yazabilir demektir. Elit ve Silver üyeler yazabilir: Sana. Bir deste ile oynanır. Bu yazımızda sizlere ihaleli batak oyununun nasıl oynandığı anlatmaya çalışacağız.


Aşağıda ihaleye girerken elinizdeki sayıları nasıl hesaplamanız gerektiği anlatışmıştır. Okşin oyunu oyun aşamasına geçtiğinde batak gibi oynanır. Mangala strateji ve zeka oyunu, tüm kuralları ile açık ve net anlatım. Eşli oynanan bir oyundur.


Briç kişi ile oynanır. Alternatif tavsiyelerinizi veya anlatım hatalarımı vurgulayın :). Kozlu Oyun olarak bilinir. Competition among domains by keyword: batak nasıl oynanır.


Genel olarak kişi oynanan. Komik, eğlenceli, şaşırtıcı ve en çok paylaşılan gif, caps ve videolara buradan ulaşabilirsiniz ve arkadaşlarınızla paylaşarak beraber güzel vakit geçirebilirsiniz. The findings, necessarily tentative because of .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar