19 Haziran 2019 Çarşamba

Döküman yönetim sistemi

Döküman Yönetim Sistemi ihtiyaçlarınız için, firmamızdan bilgi alabilirsiniz. Yazılımsal çözümler ile zaman kazanın. Documents management system , document management system , electronic archive, E-signature, REM, Office and more in one system.


Docsvault doküman yönetim sistemi ile tüm dosyalarınızı arşivleyin ve yönetin. Doküman Yönetim Sistemi (DYS) Nedir? EDYS (elektronik doküman yönetim sistemi ) belgelerinizi elektronik ortamda saklamanızı ve takip etmenizi sağlayan bir belge yönetim otomasyon sistemidir.

Bir kurum için en önemli şeylerden bir tanesi de arşividir. Kurum içi ya da kurum dışı evrakların ihtiyaç olduğunda tekrar kullanılması . EASY SOFTWARE olarak, doküman yönetimi , iş akışı ve dijital arşiv. Bunlara ek olarak doküman yönetim sistemi , iş akış sistemleri ile entegre olarak evrakların kurum içerisinde dağıtılmasında önemli rol oynayarak büyük kolaylık . Döküman yönetim sistemi ile belgelerinizi organize edebilirsiniz.


Hemen ücretsiz demo talep . Kısa adıyla EDMS , kâğıda aktarılmaya aday bilginin elektronik . Yandaki sayfalardan DYS kullanım dökümanlarına ve kurulum dosyalarına ulaşabilirsiniz. Kurumlar, hedeflerine ulaşmak ve rakiplerine göre sürekli daha iyi konumda kalabilmek amacı ile teknolojik yenilikleri kullanarak, iş yapma biçimlerini sürekli.

Docsvault, kurumların belgelerini en etkin biçimde saklamalarını, yönetmelerini ve ihtiyaç duyduklarında hızlı bir şekilde . TÜRKİYE BANKALAR BİRLİĞİ. Gün içerisinde kaç dokümanı, teklifi, sunumu düzenleyip paylaşıyorsunuz? Jan İl, İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri ve Okullar için Katılımsız DYS Kurulumu ( DYS Otomatik Kurulum).


DYS artık tüm tarayıcılarda sorunsuz olarak . Arşivde saatlerce evrak aramaya son! DocCastle ile tüm evraklarınızı düzenli sayısal dosyalara dönüştürün. Yazışmalarınızı tamamen online ortamda yaparak kem kağıttan hem de zamandan tasaruf edin. Oct Dünya çapında kullanılan ve güvenilir olan bir döküman yönetim sistemini lisans ücreti ödemeden kullanmak Kobiler için hiç şüphesiz büyük . Organizasyon içerisinde dokümanlarınızı, belgeleriniziKalite Yönetim Sistemi standartlarına göre yönetebilmenize, ihtiyaç . M-Files, pazardaki en başarılı doküman ve iş akış yönetim araçlarından birisidir.


Kolay kullanılabilir. Gelişmiş bir altyapıya sahiptir. Akgun bilgisayar program ve . DİJİTAL ARŞİV VE DÖKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ.


Xerox doküman yönetim sistemi yardımıyla işletmenizdeki dokümanları elektronik ortama aktarın. Böylece, kağıt kullanımı en alt düzeye indirgenir, dokümanlar iş. Elektronik belge akışı ile baskı maliyetlerinizi düşürün.


Detayları Görme - Hızlı Önizleme.

DIGIKENT DYS, elektronik ortamdaki tüm kurumsal içeriğin yönetimini sağlayan sistemdir. E-bültenimize kayıt olun. Kurumların elektronik bilgi ve belge yönetimi , dijital arşiv sistemi. EDBYS kurumların iç yönergelere ve yönetmeliklere uygun olarak belge üretmesini, belgelerin üretimden . En kolay doküman yönetim sistemi , dys , arşiv yazılımı , doküman yönetim, crm yazılımı, süreç yönetimi.


Web tabanlı döküman yönetimi yazılımı ile şirketinizin tüm dökümanları merkezi bir yerde toplanır. Güncel versiyon takibini sistem üzerinden yapabilirsiniz. Dökümanlarınızın doğru yere, doğru zamanda ulaşıp ulaşmadığının takibini yapmanızı sağlar.


Tüm evrak akışınızı . Kodak, Blockchain teknolojisi adına adımlar atmaya devam ediyor. Dijital çağda bilgiye erişim çok önem kazandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar