20 Aralık 2019 Cuma

Rosetta stone ingilizce eğitim seti

Rosetta Stone Catalyst birleşik dil eğitimi çözümü, yabancı bir dilde etkin . Bunun başlıca nedenlerinden biri İngilizlerin tarihte oynadıkları roldür. Aramizda bu egitim setlerini kullanan arkadaslar varsa yardimci. Hintçe, İbranice, İngilizce (Amerikan), İngilizce (İngiliz), İrlanda Dili, . ROSETTA STONE ONLINE DİL EĞİTİM SETİ BİLGİLERİ. Fiyatına göre seni başlangıçtan itibaren İngilizce yoğun pratik yapmanı . Yabancı Dil Setleri – Mir Eğitim Kolay İngilizce , 2TL, Mir Eğitim.


Rosetta stone ingilizce eğitim seti

Türkçe dil ve adet ses dosyası. Amerikan Devlet Daireleri, NASA, Barış Birlikleri, ve Amerikan . Daha sonrası Tell me more u internetten indirip . Dinleme, Okuma Konuşma Yazma ile . Portekizce (Brezilya). Eğitim Setini dil öğrenmekisteyenlere önermekteyiz,farklı level . CD seti seçeneği de mevcut. Dünyanın Tartışmasız bir numaralı ingilizce eğitim seti ile sizde ingilizceyi kolaylıkla öğrenebilirsiniz.


NGİLİZCE – Başarılı . Rosetta stone ürünleri uygun fiyat ve indirim fırsatlarıyla burada. Tıkla, en ucuz Rosetta ürünü ayağına gelsin. Dil eğitiminde hangi eğitim setini tavsiye edersiniz?


Başta İngilizce olmak . Bir insanın ingilizcesi ne kadar kötü olabilirse o kadar kötü benimki. Bu sayfada bilgi yok. Almanca, İspanyolca, Arapça şu anda elimde olanlar. En İyi ingilizce eğitim setinde bulunması gereken özellikler nelerdir? Ancak ıngilizcemi geliştirecek bir ıngilizce seti almak istiyorum.


Bunlardan ingilizce konuşan ne söyleyeceğini nerede söyleyeceğini vs . We believe anyone can learn another language. Rosatta stone dil eğitim setleri ile istediğiniz dili çok sıra sürede öğrenebileceksiniz. Vodafone, Siemens, EasyJet,.


Kavram Meslek Yüksekokulu, “Kavram Eğitim Vakfı tarafından Bakanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar