31 Temmuz 2017 Pazartesi

Teamspeak 3 bedava server kurma

Bu arada videodaki serveri kullanabilirsiniz ;) İYİ SEYİRLER. Evet arkadaşlar bugün sizlere ücretsiz tskurmayı gösterdim eğer işinize yaradıya ve hoşunuza gittiyse like. Merhaba Ben tolga Bugün sana nasıl Teamspekserver kurulur bedavaya onu gösterdim sende. TeamSpeak Server in Turkey.


Teamspeak 3 bedava server kurma

TR - TEAMSPEAK SERVER FİYATLARI . Türkiye lokasyon Teamspeak Bayinin avantajı ping değerinin düşük olmasıdır. AFK sunucular için yapılan bir sistemdir. BEDAVA TSKUR LİNK . Merhaba arkadaşlar bu konumda sizlere kolaylık olsun diye ücretsiz TSSERVER sağlayan web sitelerini paylaşacağım. Team Speak ( TS - ) Server Kurulumu. Bedava TeamspeakServer Kurma.


FREE TSSERVER KURMA ! Abone olursanız sevinirim. XmgFhn Arkadaşlar Eğer videoyu beğendiyseniz Lütfen Beğenmeyi. Tspanel tek tık ile Makinanıza TeamspeakServer Kurma imkanı vermektedir.


Teamspeak 3 bedava server kurma

Merhaba makinama teamspeakkurmaya çalışıyorumda şöyle bir sorun alıyorum kurulum felan herşey dogru ama başlat komutunu verince. Free Server Teamspeak Maximum tane tsaçabilirsiniz. Programı yükleyip giriş yaptıktan sonra aynı server.


Port açarak server kurmayı öğrettim. Birlik (Toplam 7), Tür, Seviye, Üye. Los Santos Police Department, Özel, seviye, 1üye. Glorious Organization, Mafya, seviye, üye. Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler . Videonun Sonunda Dediğim Gibi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar