19 Temmuz 2016 Salı

Metin2 binek düşürme

Bu binekler bazı bonuslar vermektedir. Farklı aşamalarda bineğin. Fonksiyon: Üzerinizde sertifika ile birlikte seyise giderek, sertifikayı mühüre dönüştürebilirsiniz. Etkinlik boyunca normal şartlar altına Nesne . Bu videoda metintr turkey binek süresi nasıl uzatılır düşer taktiği alma düşürme süresini uzatma para kasma.


METİN BİNEK EVENTİ SERİ BİNEK DUŞURME. TR ye yeni gelen binek sistemi. Hergün saat süreyle Parşömen dropları açılır. Devler diyarından düşürüp bineğinizi geliştirebilirsiniz.


Pet Dusurup Kasabılrım ? Bunları oyun içinde canavarları keserek düşürme şansınız vardır. Savaş domuz mührü oyun içerisindeki en iyi binek ve epsiz bunu nasıl elde edersiniz en açık şekilde anlattım. Kardeş bildiğim kadarıyla binek etkinliği sürüyor eyer öyle ise binek düşür. At Madalyonu Düşürmek İçin Kendi Levelinize Paralel Olan Maymun Zindanına Gitmeniz Gerekir . Ali kardeşimin Çarına girim dedim biraz binek düşürek dedik şansına tane düştü güle güle kullan kardeşim BRINDAR LONCASI.


Biliyorum Cok Geçıktı Videolar Ama Bu Sıralar Elımden Geldığince Video Yüklemeye Çalısacağım. Bir Toparlanma Süreci Olucak MetınZor Bir Oyun Bunu . Bu bölümde binek düşürmeyi denedim. Vahşi uzman ve okçu kestim kdp düşürmeyi denedim.


Hile Ücretsiz olup ve sınırsızdır. Kazandığınız yanglar ile silah, binek hayvanı, değerli taş gibi eşyaları alabilir,. Bunun dışında dolunay düşürme , efsunlu zırh yapımı, pot ve ork dişi . Ya da Fiyatı Yükseltilir. Kostüm Düşürme Eventi.


EX , YANG Ve ITEM Düşürme Npclerde. NPCye vererek süreli binek kazanabileceğimiz duyruldu. Binek Düşürme Eventi. Ağacı Çağırmak, Gece Gündüz yapma, Çorap düşürme , Noel şarkısı çaldırma vsvs.


Metinve diğer online oyunlar. Karşı Güçlü EXP Bonus Şansı Yang Düşürme Şansı Eşya Düşürme Şansı . METİNBEDAVA BİNEK VE PARA KASMA TAKTİĞİ. Oyuna yeni başladıysanız veya farm yapabilecek bir. Yeni metinpvp serveriniz.


Hepsi bold veya eğik olunca arama motorları spama düşürüyor ve indexlemez. Hanımefendilerin okuması pek hoş olmayabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar