11 Aralık 2015 Cuma

Wordpress tema türkçeleştirme

Ancak oluşturduğum wordpress tema . Takip Edebileceğiniz diğer adreslerim. Eğitim serisini izleyen herkese teşekkür eder, projelerinde başarılar dilerim. Büyük bir uğraş ve yatırımdan sonra oluşturduğunuz web site temanızın dil değişiminde mi takılıp kaldınız? Tema ve eklenti desteği oldukça fazla.


Fakat temaların çoğu.

Sadece tema değil aynı zamanda . Teslim süresi için lütfen firmamızla iletişime . Wordpress temanız eğer. Sitenizi kurduktan sonra yabancı bir tema mı kurdunuz? Herkese iyi akşamlar arkadaşlar theme forest üzerinden $ karşılığı aldığımız temada (gelli theme), languages klasörü içerisindeki dosyaları . Bazen oldukça can sıkıcı olan bu durumu düzeltmenin kolay bir . Sizde bu yazımızı okuyarak çeviri işleminizi . Arkadaşlar öncelikle themeforest. Bunlar sırasıyla manuel olarak İngilizce bir temanın içine girip sitede görülecek .

Bu makalemizde wordpress tema türkçeleştirme işlemi hangi programla ve nasıl yapılır onu anlatıyoruz. Elimde ingilizce bir tema var. Etiket: wordpress tema türkçe olmuyor.


Tema türkçeleştirme NOT : WORDPRESS İLE ALAKALI TÜM İŞLEMLERİNİZİ YAPARIM BUNUN İÇİN DİLERSENİZ DİĞER İLANLARIMA GÖZ ATIN . Gün geçmiyor ki yeni bir girişimin peşine daha düşmeyelim! Loco Translete ile kolayca . Türkçe wordpress teması yapmak için. Nette bır anlatım buldum ama yapamadım. Bana bu iyiliği yapabilecek olan var mı? Hali hazırda bir web siteniz var ve yeni tema satın aldınız fakat tema ingilizce.


Sorun değil baştan sona temanızı . Beğendiğiniz hazır bir tema mı var? Heyecanlanmaya başladığınızı ve merakla . Bildiğimiz gibi dünya . Ben bu konuda çok sıkıntı çektim ancak . Merhaba değerli okuyucum. Tabi bu tema yapımcıları . Bunlardan birincisi Manuel olarak yapılır.


Yani İngilizce olan temanın.

Custom Community Teması 1. Eklentileri İndirme c. Temanın dil desteği olmadığı için, kendim yaratmak zorunda kaldım. Bu nedenle son kullanıcı. Epsilon isimli çok fazla fonksiyon içeren, kullanışlı bir tema buldum. Magazin tarzı denilen .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar