10 Aralık 2015 Perşembe

Rün sayfası

Rün sayfası

ISO 9001:20Kalite Yönetim Sistemi , müşteri odaklı ve sürekli gelişim felsefesiyle, müşteri memnuniyeti ve karlılık sağlamak için gerekli bir araçtır. Bir organizasyonu kalite bakımından idare ve kontrol için gerekli yönetim sistemidir. Kalite yönetim sistemi kavramları ve işletmeler için kalite hedefleri. Kamu kurumlarında gerek hizmet kalitesinin yönetimi, gerekse iç kontrolün.


Rün sayfası

Jump to Kalite Yönetim Sistemi Nedir ? TS-EN-ISO 90KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. Kurulacak ve sürekli yürütülecek bu sistem ile, . Dünya ticaretinin küreselleşmesi, rekabetin kapsam ve sınırlarını genişletmiş, yarışa katılanların sayısı giderek . Yeni yönetim sistemi sayesinde, şahıslara bağlı olmaksızın standardize edilmiş bir. Jul KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. Kalite kavramı insanların ve sistemlerin hata yapması ve mükemmele ulaşma isteği gerçeğinden ortaya çıkmıştır .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar