13 Eylül 2019 Cuma

Dizüstü bilgisayarım açılmıyor

Apr akşamleyin bilgisayarı hazırda bekletle kapattım sabah laptopum açılmadı. Mar Casper Nirvana laptop açılmıyor ! Donanım Haber Forum posts Feb More from forum. Bu belge, dizüstü bilgisayar yanıt vermediği ve ekranın siyah olduğu durumlarda donanımdan sıfırlamak için talimatlar ve softpaq yüklemeleri sunar.


Dec Cihazınız açılmıyor ve ekrana herhangi bir görüntü gelmiyorsa, aşağıdaki. Açma kapama düğmesine.

Windows ekranı hiç gelmiyor. Laptop bilgisayarım açılmıyor. AÇIKLAMADAKİ SIRALAMAYI UYGULAYIN. Başlatılan ancak ekranı boş görünen dizüstü bilgisayarınızda sorun giderme işleminin nasıl yapılacağını öğrenin. Merhaba, Toshiba marka L5seri eski bir laptop var elimde bir süredir kullanmıyordum.


Geçen hafta açmayı denedim fakat açılmadı. Bataryayı söktüm fiş ile . Jul Mac dizüstü bilgisayar kullanıyorsanız doğru güç kablosu ve adaptör kullandığınızdan emin olun. Bunları yeterli pil şarjı sağlanıncaya kadar .

Xmg- Schenker p5modelini kullanıyorum. Jul bilgisayar açılmıyor , mavi bir ekran sinirlerinizi bozuyorsa neler yapmalısınız ? Bir yaşındaki Toshiba dizüstü bilgisayarım tamamen bozuldu. Eğer bilgisayarınız hiç açılmıyorsa: Diz üstü. Sahneyi resimleyin, iş için geliyorsunuz veya bir çalışma için masanızda oturuyorsunuz, dizüstü bilgisayarınızda güç düğmesine basıyorsunuz ve hiçbir şey . Oyunları seven biri olarak hemen oyun yükledim ve . Merhaba arkadaşlar dizüstü bilgisayarımı kullanırken (pc sarjda) elektrikler kesildi sonra pc kapattım elektrik gelince açtım ama bilgisayar tam . HP markalı dizüstü bilgisayarım açılmıyor şarj olmuyor, adaptörde falan sık. Hayır sadece açılmıyor.


Toshiba satellıte L6model laptopum kullanım esnasında dondu,kapatıp tekrar açtım laptop açılıyor fakat ekran açılmıyor. Jan Arkadaşlar dizüstü bilgisayarım açılmıyor. Arkadaşlar merhaba, Konular arasında arama yaptım ama doyurucu bir bilgi alamadım oyuzden tekrar sormak . Jan Asus X54c marka dizüstü bilgisayarım hiç açılmıyor. Hiç açılmayan bir bilgisayarın ardındaki sorun genelde donanım problemleri olsa. Proje yönetimi toplantısından sonra kimseyle konuşacak tadım kalmamıştı.


Masamın başına oturdum ve açılmayan dizüstü bilgisayarım karşısında sabırsızlıkla . Dell, teknoloji çözümleri, hizmetleri ve desteği sunar. Sizin bilgisayarınız bütün paketleri yerel ağdaki bir bilgisayar yerine,. Açılış düğmesine basıyorum.

Fan çalışıyor ama ekran yok. Merhaba asus laptobumun usb yerinde biraz pamukcuk tarzında bir şey vardı onu almak istedim beyinsizlik ya ucu metal bir şeyle aliyim dedim . Elektrik kesilip tekrar geldiğinde bilgisayar kendiliğinden açılıyor. Anakartın bios versiyonuna bağlı . Bilgisayarın isteğim dışında açılmasını nasıl engelleyebilirim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar