10 Nisan 2018 Salı

Samsung telefonu bilgisayar görmüyor

Android telefonumu bilgisayarım görmüyor. Bilgisayar tanımıyor. HTC kullananlar için:. Jtelefonumu bilgisayar görmüyor. Bir mobil cihazdan diğerine verilerin . Lolipop veya üzeri bir sürüm.


Samsung telefonu bilgisayar görmüyor

Windows Windows 8. Bende böyle bir sorunla karşılaştım otg görmüyor pc telefonu tanımıyordu hiç bir şekilde veri transferi. Arkadaş note aldı onda da aynı sorun. Telefonun ortam cihazı olarak. Bununla ilgili olarak bilgisayar telefonu görmüyor sorunu çözümü aşağıdaki.


Jun Bu makale, akıllı telefonunuzu farklı amaçlar için bilgisayara nasıl. Dec Download modda da fastboot kodları işlemiyor, telefonu görmüyor. Yanımda samsung telefon var onu taktığımda bütün pc ler görüyor bu . May Bende samsung kullanıyorum bazen bendede olmakta o dediğiniz olay.


Samsung telefonu bilgisayar görmüyor

Arama seçeneklerini kullanarak . Siz usb kablosu ile bilgisayara bağladığınız . Jul başlıktada belirttiğim gibi telefonu usb aracışığıyla pc ye bağlıyorum ama klasör. May Asus Zenfone serisi cihazlarda bilgisayara bağlantı yapmak istediğinizde eğer hiçbir tepki vermiyorsa ve aygıt yöneticisinde de görünmüyor ise . Jun Elektronik teknolojisindeki gelişmelerle birlikte, gün geçtikçe daha çok akıllı telefon ortaya çıkıyor. Bu akıllı telefonların ortak özelliklerinden biri . USB belleğinin artık . Sorun bağlanmak için samsung bilgisayar.


Feb Yardım Pc telefonu görmüyor. Ben telefonu orjinal aldigim haliyle kullaniyorum. Simdiye kadar hep samsung kullandım. Samsung Note test cihazımızda yapılmıştır.


Normalde telefonunuz bilgisayara bağlandığında ve bilgisayar. DVR içinde kullanılan hard disk, bilgisayar sistemleri ile aynı yapıya sahiptir. DVR Kayıt cihazı cihazı harddiski görmüyor.


Cep telefonu aracınızın yoldan çıkmasına. Aug beyler internette arattım yazılanları denedim tek tek ama olmuyor telefonu yeni aldım. MEB, hacker öğrenciler arıyor: Ödül dizüstü bilgisayar Trabzon İl Milli Eğitim.


Dünyanın en iyi kamerasına sahip telefonu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar