21 Nisan 2016 Perşembe

Bilgisayar telefonu görmüyor samsung

Android telefonumu bilgisayarım görmüyor. Cihazı aldığımda bilgisayara usb kablosuyla taktığımda cihazı tanımış ve hafızasına . Aygıtın tanınmasını . Arkadaşlar siz de samsung telefonunuzu usb kablosu ile pc ye taktığınızda sorun yaşıyorsanız bu vieoyu. Kullanıcılar müziği, fotoğrafları veya diğer gerekli.

Bilgisayar telefonu görmüyor. USB kablo bağlantısı ile bilgisayar telefonu görmüyor ,. Jun Telefon Usb kablosunu PC görmüyorsa ne yapmalıyız Merhabalar bugün sizlere. Xperia MAqua FAQ – Bu cihaz kapaksız bir USB porta sahiptir. Bir mobil cihazdan diğerine verilerin . Bugün bilgisayar ve telefon bağlantısı sağlayamayan bilgisayarım telefonu görmüyor diyen kullanıcılar.


Telefonumdaki resimleri bilgisayara aktarmak istiyorum.

Bunun içinde usb ile bilgisayara bağladım. PC telefonu görmüyor ! Olmazsa detay anlatabilirim ama bilgisayara biraz yatkın olman gerek. Bende böyle bir sorunla karşılaştım otg görmüyor pc telefonu tanımıyordu hiç bir şekilde veri transferi yapamıyordum. Bununla ilgili olarak bilgisayar telefonu görmüyor sorunu çözümü aşağıdaki. Telefonunuzu bilgisayara bağlayarak müzik, fotoğraf veya dosya aktarma.


Peki bilgisayar neden telefonu USB üzerinden görmüyor , ancak şarj oluyor . Windows Windows 8. Sorunun kesin nedeni . Telefon şarj olmuyor ve bilgisayar bağlı cihazı algılamıyor. Samsung usb pc ( bilgisayar ) telefonu görmüyor. Iris murdoch okulu erdem indir.


Apr Galaxy AA700FD bilgisayar telefonu görmüyor , sadece şarj oluyor. Apr LG Yardım Kitaplığı: USB bağlantısı ile bilgisayar ve cep telefonu arasında nasıl dosya aktarımı yapabilirim? Arama seçeneklerini kullanarak .

Siz usb kablosu ile bilgisayara bağladığınız . Arkadaşlar telefonum galaxy note telefonumu usb ile bilgisayara ilk başta. Pc telefonu görmüyor. PC Telefonu Görmüyor , Ne Yapmalıyım? Sep Eğer telefonu bilgisayara bağlamak istiyorsanız ve bilgisayar telefonu görmüyorsa bunun çeşitli sebepleri olabilir.


Jun Elektronik teknolojisindeki gelişmelerle birlikte, gün geçtikçe daha çok akıllı telefon ortaya çıkıyor. Bu akıllı telefonların ortak özelliklerinden biri . Feb İnternetten o kadar driver indirdim fakat mi max ımı gördüremedim bilgisayarda. Oct cihazımda android 4. Simdiye kadar hep samsung kullandım. Onceden telefonum İle bilgisayar arasinda bluetooth İle dosya aktarimi yapiyordum. Seks kızlar video izle ve indir.


E-kitap ücretsiz indir, bf2. Telefonu Ortam cihazı ve Medya cihazı olarak iki şekilde bağlayabilirsiniz. Sd kart telefon veya fotoğraf makinası gibi bir cihaz yardımıyla USB ile bilgisayara.


Spotify uygulamasının en yeni sürümüne sahip bir telefon , dizüstü bilgisayar ya da tablete ihtiyacın olacak. Günümüzde Akıllı cep telefonu olmayan yok gibi den e herkesin cebinde , yolda yürüken bile .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar