23 Mart 2021 Salı

Zombie tsunami hile

Eğer telefon rehberiniz sadece android telefonunuzda varsa ve telefonunuzu . Aynı anda tek tek veya tüm Restore Can. Kaybolan ya da silinen kişilerinizi rehbere geri alabilirsiniz. SİLİNEN REHBER geri getirme numaralar. Jan Kaybolan numaraları geri getirme , onları nasıl kurtarırım gibi uzun uzun internet.


Mar Bu nedenle, android cihazınızdaki silinmiş kişileri geri.

Rehberimi geri almak istiyorum. Samsung rehber kurtarma-nasıl Samsung kişileri kurtarmak için. Gmail hesabınız arasında sekronize işlemini etkin hale getirmekte fayda vardır.


Bu konumuzda telefon rehberinde kayıtlı kişi numaraları silinirse geri getiril mi? Samsung Galaxy S Samsung Galaxy S Samsung Galaxy Sgibi . Dec Telefon numaralarınız silindiyse endişelenmeyin, kaybolan rehberi geri getirmek için yapabileceğiniz birkaç şey var. Jan Böyle bir durumla karşılaşman durumunda hemen endişelenmene gerek yok.


Kişiler, Android işletim . Android telefonlarda silinen rehberi geri getirme yapılabiliyor.

Jan Bu makalede Android kullananların silinen rehberlerini nasıl geri getireceklerini anlatacağım. Ancak silinen telefon rehberini geri getirmek için . Telefonlarımızdan rehberimizin yanlışlıkla silinmesi yada kaybolması. Firmamız aynı zamanda silinen rehber ve sms kayıtlarını da başarı ile. Android silinen dosyaları geri getirme işlemleri, eğer cep telefonunuzun fiziksel bir . Bunu tüm iOS ve Android platformlarında sorunsuz yapabiliyorsunuz. Nasıl silinmiş benim Sim kart rehber kurtarmak için?


Telefon rehberinden silinen kişileri geri getirmek için aşağıda ki yönergeleri izleyerek . Silinen kişileri kurtarmak için nasıl? Telefonu rootlamadan silinen dosyaları geri getirmek. Sep Android akıllı telefon pazarının en gözde işletim sistemlerinden birisi. Jan Sadece android telefon ve Android fotoğraf kurtarma yazılımı gerekir. OS veya Android işletim sistemine sahip bir telefon kullanıyorsanız silinen.


Ardından, SD kart verilerini geri getirmek için bu videoyu izleyin veya adım adım rehberi okuyun. Oct Android bir telefon kullanıyorum ve telefonu fabrika ayarlarına geri döndürdüm. Bütün rehberim silindi. Yukarıda belirtilen adımları yerine getirmek için gerekli detaylı bilgiler için şu talimatları inceleyin.


Kayıtlar uygulamasında filtrelemeyi güncelleme.

Peki bu sorunun çözümü . LG G2) araştırdıgım kadarıyla bu olay mümkün fakat sormak istediğim konu rootsuz . Ne de olsa, rehberi geri yüklemek kadar, Android cihazlarda silinen. Sony Xperia, Casper, Vestel Venus gibi android işletim sistemli telefonlarda bazen. Uygulama yüklendiğinde Turkcell Numaranız ve Turkcell Şifreniz ile giriş yapın. Geri Yükle seçildiğinde alınan yedek numaralar yeni HTC One serisi cihazınıza.


Yapmanız gerekenler şu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar