25 Ağustos 2015 Salı

Aliexpress adres yazma sorunu

Jun Güzel bir günden herkese merhaba. Aliexpress adres ekleme . For inglish press one. Sorunsuz bir alışveriş yapabileceksiniz. Beyler Adres yerine İlçe adı mahalle cadde adı yazdım. Apartman adını numarasını falanda yazdım ama babam ilçe adı başa yazılmaz dedi . Satıcılar takipli kargo yazmasına rağmen bazen küçük ürünleri . Bu video da aliexpress adres ekleme ve adres nasıl yazılır sorularına yanıt vermeye çalışacağım.


Merkez mahallesi kagıthane cd. Dec Çok daha pahalı ürünlerin bile geçişinde sorun yaratılmayabiliyor ya da tam. Türkçe sokak adını İngilizce yazmak nedir ya. Sokak kelimesinin ne olduğunu bilmedikleri için sorun yaşıyorlar. Feb Adresteki kapı numarası, bulvar, cadde terimlerini İngilizce yazmak gerekiyor mu ? Jan Adres yerine ev adresimi PTT adresimi yazılacak?


Benim dairemin önüyse sorun yok :). Adres kaydetme kısmında sorun yaşıyorum yardımcı olabilecek olan İngilizce olarak giriniz. AliExpress adres yazımı. Mobil cihazlarınızdan adres yazma işleminde hiç zorlamayacak ve . Buna rağmen sistemi kullanmakta sorun yaşayan kullanıcılar için adres bilgilerini nasıl. Ancak burada anlatılmak istenen adresi İngilizce yazmak değil, Türkçe . Download musik PAKET ! ALİEXPRESS I YAĞMALADIM , TOPLU PAKET.


Adresimi yazamıyorum kabul etmiyor adresim Güvercintepe mahallesi kayabaşı KİPTAŞ konutları be altı blok no Başakşehir İstanbul yazıyorum kabul etmiyor. L(PROVINCE) : Lütfen Seçiniz, ADANA, ADIYAMAN, AFYONKARAHİSAR . Cevap yazmak için giriş yapmalısınız. Ulku yazmanız sorun teşkil etmiyor. Bu soruyu yanıtlarken satıcının kargoyu kesinlikle yolladığını düşünerek hareket edeceğiz. Jan Bana sorduğunuz soruların bir derlemesi olarak da düşünebilirsiniz bu.


Yani yumuşak g, ü, ö gibi harfleri yazmaktan kaçınmalısınız. Sep Hocam daha önce buna benzer bi soru sormuştum Gear best adlı alışveriş sitesi adres konusunda problem. Bahariye Cad diye kaldı sorun. Etiketler: air mail tracking aliexpressaliexpress gönderi takibiptt kayıtlı. Bu mail adresi kendi kullandığınız bir mail adresi olsun çünkü siteye giriş yapmak için kullanılacak.


Reminder to be thoughtful when writing reviews for delayed items due to CNY . NE OLURSA OLSUN MUTLAKA SATICIYA SORUN : TEHDİT EDİN (sahteyse dispute açarım diye). Hoş olmayan durumlardan kaçınmak için, bu sorunu önceden dikkatlice incelemeniz, .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar